مامانا کسی گهواره ننو داره ازش راضی

۳ پاسخ

من میخام بگیرم دو دلم

سلام
میگن برای نوزادهایی ک کولیک داره خیلی خوب و تاثیر گذاره
منم ننوی دوقلویی گرفتم

منم برام سواله

سوال های مرتبط

مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 ۳ ماهگی
مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی