۴ پاسخ

من که بچم بعد هربارشیرخوردن سکسکه میکنه

طبیعیه

طبیعیه

قبلا میگفتن معده ش داره بزرگ میشه برا همین سکسکه میکنن الان میگن آروغ گیری خوب نباشه بچه سکسکه میکنه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۲ ماهگی
مامان مَهوا مامان مَهوا ۷ ماهگی
مامان آیلار❤️🌜 مامان آیلار❤️🌜 ۸ ماهگی