۴ پاسخ

اروغ خوب نگیری بچه سکسکه میکنه ادامه پیدا کنه رفلاکس میگیره

اگ اروغشو نگیری باعث سکسکه میشه
اروغشو قشنگ بگیری سکسکه نمیزنه زیاد

باد گلو رو خوب نگرفتی دکتر گف

هوا بلعیده دیگه

سوال های مرتبط

مامان مَهوا مامان مَهوا ۷ ماهگی
مامان آیلار❤️🌜 مامان آیلار❤️🌜 ۸ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان یکی یدونم دخترم مامان یکی یدونم دخترم ۱۵ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی