۹ پاسخ

من از اول بارداری سه روز ی بار یا لوراتادین میخورم یا ستیریزین

نه به‌من یه مدل دیگه ضعیف تر از ستریزین داد گفت نباید ستریزین استفاده کنی

اره حساسیت داشتم دوبار خوردم

ستیریزن بخور خوب میشی من بخورمشون قشنگ راحت میشم خیلی هم خوب میخوابم

من سرماخوردم دکتر سیتریزین داد بهم گفت روزی یکی بخور

بله من بخاطر ابریزش یکی دوتا

من آره

سلام گلم بله من دوماهه دارم استفاده میکنم دکترم برام نوشت هیچ مشکلی هم گفتن نداره نخورمشون هلاک میشم ازاین حساسیت فصلی

دکتر به من برای آبریزش بینی سیتریزین داد

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی