کیا حس میکن مثل من این ماه حامله میشن؟؟

۲۳ پاسخ

انشالله این ماه همه تون نینی دار بشید
دوقلو

من حس میکنم باردارم
توکل به خدا هرچی خودش بخواد 😊

منم حس میکنم این ماه باردار میشم نمیدونم چرا

من
البته هر ماه امیدواریم که بشه🫠

خواهر بیبی چک بزنیم معلوم میشه یعنی

من این ماه پریود شم میرم برای ای یو ای🤦‍♀️

من حس میکنم باردارم الانم ولی هنوز مشخص نیس😁

من بی بی زدم یه نیم ساعتی بعد دوتا خط شد بنظرتون مثبته؟؟؟

انشالله امیدی نیست دلمو خوش نمیکنم الکی..

18 تمام کردم .شهریور.. فردا20

من 😅

وای الان درد گرفتممم

ایشاالله،الهی آمین

مـــــــــــــن

من یجوریم

ایشالله که این ماه دامنت سبز شه عزیز دلم ❤️😘💚

انشالله ک همگی این ماه باردار باشیم ب حق امام هشتم ک با نینی انشالله بریم پا بوسش🫠🥲🙏🏻🤲🏻

من اما میدونم نمیشم

ایشاا..من

میشه تایپیک آخرمو ببینی 😢

من من

من که امیدی ندارم

من 🥲🫠

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته یازدهم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری