خانما من گردو خیلی میخورم خوبه؟

۵ پاسخ

خوبه ولی اخرای بارداری چون گرمه نخور بخاطر زردی

اره خوبه واسه هوش بچه

زیاد نخور بچت ک ب دنیا بیاد زردی میگیره

آره عالیه

عالیه،زیاده روی نکن ولی بخور
من دکترم رو گردو،تخم مرغ خیلی تاکید داشت

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری