من باآب جوشیده نرمش میکنم تاطعم واقعی هرچیزیو بچشه
دختر من متنفره😂😂
بفرما
سیب زمینی رو اب پز کن له کن کم کم شیر خشک بهش اضافه که رقیق بشه
یه کوچولو هم کره بزن یبوست نشه
معمولی قشنگ بپزله له کن بعدشیرخشکی که درست کردی بریزشل مثل ماست بعدبده بخوره
اموزشش تو تاپیک هام هست
بعد از اینکه پوره اش کردی
کره هم بزن ک یبوست نشه
سیب زمینی رو بزار بپزه بعو لهش کن با شیر خشک رقیق کن
گروع روبیکا پایه هستین بیاین ایدیی بدید عضو کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.