پوره سیب زمینی با شیر خشک چجوریه؟

۹ پاسخ

من باآب جوشیده نرمش میکنم تاطعم واقعی هرچیزیو بچشه

دختر من متنفره😂😂

بفرما

تصویر

سیب زمینی رو اب پز کن له کن کم کم شیر خشک بهش اضافه که رقیق بشه
یه کوچولو هم کره بزن یبوست نشه

معمولی قشنگ بپزله له کن بعدشیرخشکی که درست کردی بریزشل مثل ماست بعدبده بخوره

اموزشش تو تاپیک هام هست

بعد از اینکه پوره اش کردی
کره هم بزن ک یبوست نشه

سیب زمینی رو بزار بپزه بعو لهش کن با شیر خشک رقیق کن

گروع روبیکا پایه هستین بیاین ایدیی بدید عضو کنم

سوال های مرتبط

مامان عمــــــاد مامان عمــــــاد ۱ سالگی
مامان دونه انار🤍نورا مامان دونه انار🤍نورا ۹ ماهگی
مامان فسقل من لیام💙 مامان فسقل من لیام💙 ۱ سالگی