۳ پاسخ

من با برنج نیم دونه حالت سوپ میپزم یکم آب داره بعد میکس میکنم بهش میدم پوره یکم بافتش سفته برا مراحل بعدیه

دکتر پسرم گفت با شیرخشک

با هر دو میشه اگه آب اضافه می‌کنی جوشیده سرد شده باشه

سوال های مرتبط

مامان علی جآنم👼🏻🍼 مامان علی جآنم👼🏻🍼 ۱۱ ماهگی