این سونو انتی من هست

تصویر
۸ پاسخ

فیلم ازش گرفتم ولی اینجا فرستاده نمیشه

به نظرتون بچم دختره یا پسر

من الان کیست و فیبروم که نوشه خطرناک هست یا نه ؟

من همراه تولدم میشه به دنیا میاد

خونده میشه یا نه یک عس دیگه بدم

تصویر

عزیزم منم تاریخ زایمانم ۴اردیبهشت هست😍

خب فیبروم و کیست دارم خطرناک نیست

خیلی واضح نبود عکس ولی همینی ک تونستم بخونم اوکی بود خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری
مامان یه فرشته مامان یه فرشته هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان بابا مامان جوجه مامان بابا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوکی مامان کوکی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه👶💙 مامان جوجه👶💙 روزهای ابتدایی تولد