۶ پاسخ

منم هنوز ندادم انشالله دو هفته دیگه شروع میکنم

اره بابا

اصولش نوشتن از ۸ ماه دکتر گفت از ۸ ناه بده ولی خیلیا میدن منم شاید فردا بدم

بله مجازه

بله من میدم

اره میشه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی
مامان باران و مهدی مامان باران و مهدی ۱۱ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی