بستنی بخورم اشکال نداره؟

۲ پاسخ

اگه قندت بالا نیس بخور
خییییلی خوبه اتفاقا

اگه قندت بالانیست اتفاقاخیلیم برارشدش خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۳ ماهگی
مامان لوبیا🫛 مامان لوبیا🫛 ۱۰ ماهگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان مهیار🩵 مامان مهیار🩵 ۷ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۶ ماهگی
مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی