دخترا معمولااااا بچه ها توچه هفته ای دنیا میان؟

۱۲ پاسخ

بین ۳۸ تا ۴۰
طبیعیا ۴۰ سزارین ۳۸

الناز

بیا شخصی

زینبممم درخوااااست

درخاس بدهههههه

میمردم اردیبهشت حامله نمیشدم خرداد چش بود تیر چش بود اردیبهشت اخه که بیفتی تو بهمن اخه 😭

سزارین ۳۸ هفته
خواهرم طبیعی بود تا ۴۲ رفت 😂😂😂بزور زایده شد

ای بابا مگه خواهرشوهر چشه بیچاره
بچه منم مث خواهرشوهرم اسفندیه
احتمالا روزشونم یکی بشه 😅تاببینم خدا چی میخواد

بچه منم یااسفندی میشه یابهمنی
اسفند پدرشوهرمه بهمن بابام
میخوام بندازمش بهمن ب زور ک نگن با پدرشوهرم مثل هم اسفندین😅😅😅

تاریخ زایمانتو مگه تو‌سونو نزده؟؟
اگر طبیعی باشی همون تاریخ تقریبا درسته
اگرسزارینی دوهفته ازش کم کن

سزارین سی و هفت هفته و چند روز تا سی و هشت هفته

چقه تو استرس داری دختر😐

سوال های مرتبط

مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی