عبدل آباد با ۱۰۰میلیون میشه سیسمونی خرید

۸ پاسخ

من فقط چیزای ضروری میگیرم.چرا بیخودی دور خودمو شلوغ کنم.حتی به خونواده هام گفتم هییییچ چیز اضافی ای کسی نگیره.
با اینکه بچه‌م نوه ی اوله و کلی ذوق دارن.

من امید بستم با 30تومن بخرم😅چخبره مگه چ میخوای بخری

بنظرتون سیسمونی آقا بزرگ بخری بهتره یا عبدل اباد

من سیسمونیم همش شد ۶۰ تومن

چیزای واجبو بگیری اره میشه زیادم هست

خیابان بهار افتضاح گرون

حالا میشه واجباتارو بخری

فعععک نکنم😂

سوال های مرتبط

مامان شاهان و رستا مامان شاهان و رستا هفته هجدهم بارداری