غذای پسملی کته گوجه

تصویر
۸ پاسخ

نوشجونش عزیزم.من ازکی میتونم کته وماست بذم؟

وای دخترمنم عاق کته گوجه با ماسته ۲بار بهش دادم بااشتیاق خورد فردا هم میخام براش درست کنم🫠

پسرمنم الان خوردع

چجوری دست کردی

وای دلم خواست دمی گوجه نوش جونش 😋😋

نوش جونش بشه

چطوری این بافتو میخوره دختر من هنوز میکس

چطوری درست کردی

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🐥💛 مامان دلوین 🐥💛 ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی
مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی