خانما قرص سرماخوردگي خوبه؟
سرما خوردم

۶ پاسخ

برو دکتر

نه نخور

نه فقط استامینوفن ساده ولی از همون اول باید با دکترت مشورت کنی

نه عزیز
فقط استامینوفن ساده
و اینکه شربت دیفن هدرامین رو قرقرکنی ولی نخوری

استامینوفن ۳۲۵ و آموکسی‌سیلین فقط... آبجوش زنجبیل عسل بخور ... بخور اکالیپتوس بگیر

نه
فک کنم فقط استامینون ساده میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زهراجون مامان زهراجون هفته سی‌ودوم بارداری