مامانا آزمایش دیابت بارداری خیلی سخته؟

۱۰ پاسخ

همه باید بدن این ازمایشو ؟!

نه اصلا، با خودت آب خنک از خونه ببر و جای خنک باش ، واقعا هیچ سختی نداره

نه اصلا سخت نیست
انگار داری ی شربت خیلی شیرین میخوری همین

فقط تو ازمایشگاه نشستن تا ساعت بکذره ازمایش بدی سخته

اصلا سخت نیست من پست های اینستارو می‌دیدم بلاگرا خیلی بزرگش میکردن استرس گرفته بودم 🤣🤣رفتم اصلا اصلا سخت نبود تازه یه تخت هم بهم دادن که دراز بکشم خسته نشم

ن زیاد ولی رفتی حتما با خودت اب یخ ببر ک تحملش رو برات نصف میکنه من بردم و خیلی تاثیر داشت

سخت نیس ولی تحمل پودرش برای اکثرا سخته

خیلی راحت بود

نه اصلا

نه گلم پودر فقط خیلی شیرینه

سوال های مرتبط

مامان ماه تابان مامان ماه تابان ۲ ماهگی
مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 هفته سی‌ام بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی