سلام خانوما شمام نوک انگشتای دستتون گزگزمیکنه

۲ پاسخ

من گاهی کم خونی دارم فکر کنم از اونه

سلام عزیزم هم ورم دست ها هم خواب میرن هم گز گز
چون فشار بچه هم هست و وزن مادر
دیسک گردن و کمرم دارم بخاطر اونه

سوال های مرتبط

مامان تپلچه☺️💙 مامان تپلچه☺️💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی