دندون نیش همون آسیاب؟؟؟؟

۴ پاسخ

نه عزیزم دندون نیش ،دندون شماره ۳ هست
اسیاب اون عقبی هاست

نه دندون نیش همین دو تا کنار وسطی میشه که یه ذره تیزه برای خودمون

نیش پایین یابالا؟؟؟؟؟

ن عزیزم

سوال های مرتبط