۵ پاسخ

ایودی بزار هم راحت تره هم خیالت راحته ک باردار نمیشی فقط باید مرتب سرموقع چکاپ شی

قرص شیر دهی بخور زیادم عوارض نداره

ایودی درصد خطاش از همه کمتره

آمپول بزن من آمپول زدم

اره منم الدی میخورم

سوال های مرتبط

مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۹ ماهگی
مامان رضا و امین مامان رضا و امین ۱۳ ماهگی