مامانا میشه به پسرم به بدم؟

۵ پاسخ

لای کته بذار

اره توسوپش بریز.خورش به درست کن باگوشت ماهیچه و به .خیلی خوشمزه میشه شیرین ک هست بچها دوس دارن

من فرنیوه به و سیب آی بانو را میدهم، خیلی خوشمزست

چی بدی خخخخ

من پختم جالب نشد فقط یبار دادم با اینکه خیلی پخته بودم

سوال های مرتبط

مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان حـامـﺪوحورا😻♥ مامان حـامـﺪوحورا😻♥ ۱ سالگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان بردیا کوچولو🩵 مامان بردیا کوچولو🩵 ۱ سالگی