۱ پاسخ

پسر منم آزمایش دادم ۵۰بود‌.دکتر گفت مشکلی نیست برای بچه ها با بزرگترها فرق می‌کنه.پارسال همین اتفاق باز براش افتاد دکتر سونو براش نوشت مشکلی نداشت اصلا سونوش

سوال های مرتبط

مامان ترمه مامان ترمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد احسان مامان محمد احسان ۳ سالگی