۴ پاسخ

سلام میدونم این پام شما ماله چند ماه پیشه.
پسرمنم alp آزمایشش بالاست خیلی نگرانم دکتر گفته یک ماه ونیم دیگه تکرار کنم دو برابر حد نرمالشه

برای پسر من بالا بود ۳ ماه بعد مجدد آزمایش دادم اوکی شده بود. گفتن چیز مهمی نیست برای بچه ها عادیه

مشکل جدی ای نیس پیش میاد دوباره ک از بده خوب شده

اره دختر من گفت مشکل نداره

سوال های مرتبط

مامان ترمه مامان ترمه هفته سی‌وپنجم بارداری