۳ پاسخ

سلام عزیزم حالت بهتره؟؟؟مرخص شدی؟؟؟

علائمش چیه چطوری متوجه شدین

منم طبق ازمایشم یدونه از آنزیم هام بالا فردا میخام برم دکتر تو چیکار کردی

سوال های مرتبط