سلام.اینجا کسی زگیل تناسلی داره یاداشته؟؟

۳ پاسخ

خانما زگیل بخاطر وجود ویروس hpvهست باید ریشه ای درمان بشه پسر من ۴ سال زیر نظر دکتر بود و هی وضعیتش بدتر میشد ولی یه خانم دکتر بهم معرفی کردن دارو گیاهی داشت بهش دادم مثل معجزه بود بدون اینکه چیزی بزنم به زگیل ها خودشون خشک شدن و پاک شدن

سلام
عزیزم من مشاور سلامت هستم مایل بودین تو روبیکا پیام بدین تا راهنماییتون کنم۰۹۱۶۷۵۱۶۱۳۸

اگه داری ازمایش بده تا نوعش مشخص بشه

سوال های مرتبط