۴ پاسخ

عزیزم خلط و ابریزش بینی و خس خس از علائم الرژی و حساسیت به پروتئین گاویه

تب، آبریزش بینی، سرفه

ابریزش گرفتگی صدا قرمزی چشم بیحالی

چند روز دیگه واکسنشه

سوال های مرتبط

مامان پناه💚 مامان پناه💚 ۱۷ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی