۷ پاسخ

خیلیییییی نازه ایده عالیه🫶 من هنوز ۹ماهگی نگرفتم شاید اینجوری بگیرم مرسی

خیلی قشنگ 😍😍😍.. میشه عکس بقیه ماهگردا برام بفرستین

عزیزم خدا حفظش کنه😍😍😍این پیشبند وکلاه رو میشه بگین از کجا خریدین ؟

عزیزم ماشاالله

ایجان خدایا😍

به به خیلی عالی شده عزیزم

عزیزم چقد نازه ماشاالله 🥰

سوال های مرتبط

مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 ۱۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان معین مامان معین ۱ سالگی
عزیز عزیز قصد بارداری
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۶ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۲ ماهگی