۴ پاسخ

این چوبی رو خریدی؟ ؟؟؟؟

من توماهگردای بچه هارو میدیدم فکر نمیکردم انقدر سخت باشه عکس گرفتنشون😅حالا برا ماهگردای دخترم انقدر فکر میکنما دیوونه میشم😂

من هرماه این مدلی میگیرم
هردفعه تابلو اون ماهشو میدم دستش
تو یه کادر ثابت

تصویر

منم هنوز نه ماهگی نگرفتم منتظرم لباسش برسه

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ سالگی
مامان آیسان⁦💗 مامان آیسان⁦💗 ۱ سالگی
مامان کارِن🧿👼 مامان کارِن🧿👼 ۱۲ ماهگی
مامان محیاومهوا مامان محیاومهوا ۵ ماهگی
مامان آنلی مامان آنلی ۱ سالگی
مامان م ی  ر ا ن 💙 مامان م ی ر ا ن 💙 ۹ ماهگی
مامان رادوین💙✨️ مامان رادوین💙✨️ ۱ سالگی