بردیا رفلاکس داره و بخاطر همین وزن گیریش خیلی کنده چون شیر نمیخوره و چهارماهگی ۶۴۰۰ بود
دخترم 7300بود
من پسرمسه اول سه ماهگی بردم بهداشت وزنش ۶ کیلو بود وزن تولدشم ۲۹۵۰ بود بهداشت میگفت کم هست
من پسرم چهار ماهگی ۷۵۰۰بود بهداشت گفت وزنش عالیه
بستگی به وزن تولد و نمودار رشدش تو این ۴ماه داره
بستگی به وزن تولدش داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.