۱۶ پاسخ

خوابیده کوچولو🥹

حالا مال من یجا واینمیساد😂😂

نینیه خوابتان

منم امروز ان تی دارم عصر چیکار کنم قبلش خیلی استرس دارم انشالاااا جفتمون خوب باشع🙂🫠🤲

منم اینجوری بود😂اخر عصر رفتم بالاخره حرکت کرد

فقط نوشابه بخور

ولش کننن بچه روووو از الان داره حرصت میده 😅😂😂❤️ بزارش لابد میبینی الان لش کرده میگه مامان بخور هرچی خواستی اگه تکون خوردم حالا نشونت میدم 😂😂😂😂

یکی میگفت کرانچی اتشین خوردم😶سریع چرخید

اب خیلی سردسرد بخور فقط

یازده هفته و چند روزی عزیزم

من تو انتی اخرش از خونه دراومدنی حالم بهم خورد ینی با معده خالی رفتم انقد قشنگ تکون میخورد ‌ تو تعیین جنسیت اننننقد خوراکی بردم اصلا پاهاشم یذره باز نمیکرد

بخند و سرفه کن حرکت میکنه

یه چیز ترش بخور اگه با شیرینی تکون نمیخوره

خستس بچه🥹😂

نوشابه بخور

چیا خوردین؟ راهم رفتین؟

سوال های مرتبط

مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری