خانما چقد قبل سونو انتی چیز شیرین خوردین؟

۸ پاسخ

من صبحانه ی معمولی خوردم رفتم
زاویه بچه خوب بود لازم نشد کاری بکنم

من ابمیوه خوردم با بستنی بچه بیدار بود دیگه.
مثانمم خالی بود
گفت نیاز نیس پر باشه

ب من گفتن نخوردم چون بعدش میخواستم برم ‌غیر ناشتای قند بدم. ولی با اینکه شیرینی نخوردم سونو اوکی بود و جنسیت احتمالی داد

سوار ماشین که شدم دوتا موز خوردم رفتم بعد یکی دو نفر نوبتم بود
سونو هم قشنگ نشون داد

از نیم ساعت قبلش مثانه هم باید پر باشه

من نخوردم 4 بار هی رفتم تو اتاق سونو و اومدم آقا گرفته بود خوابیده بود نمیچرخید😂

یه ربع بیست دقیقه قبل از سونو.البته من از نیم ساعت قبل شروع کردم

منم میخوام بدونم آیا مثانه باید پر باشه

سوال های مرتبط

مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امير علی مامان امير علی ۷ ماهگی
مامان فینگیل پری خان مامان فینگیل پری خان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری