۱۰ پاسخ

دیان... منم این اسمو تو ذهنم داشتم

دیان

من ک عاشق اسم کیا راد م

دیان

کیاراد یخورده تلفظش سخت و سنگینه

دیان بنظرم کیاراد خیلی طولانی من بیشتر اسم کوچیک دوس دارم تا طولانی

دیان😍

دیان هم خوبه کیاراد هم خوبه ولی دیان شیک تره . اما باید بگم واقعا امسال هشتاد درصد نوزاد های پسر ایران اسمشون دیان شد 🥲❤️

دیان❤️

کیاراد

دیان

سوال های مرتبط

Shiva Shiva قصد بارداری
مامان پسرم مامان پسرم قصد بارداری
مامان قلب من مامان قلب من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
........... ........... قصد بارداری