۶ پاسخ

ب من گفت پسر درستم بود

ایشالله منم همین بشه بگع دختره دو روز دیگ انومالی دارم 😍

اره من دقیقا همینجور شدم.سونو ان تی بهم گفت احتمالا پسر ولی بعد سونو انومالی گفت دختره

من دختر حدس زد درست بود

کلا ان تی صد در صدی نیست بهتر ب کسی نگی

من دختر خالم و دوستم هردو بهشون گفته بود بچشون پسر دختر شدن 😐

سوال های مرتبط