بچه ها دهان دخترم برفک زده خطرناکه؟!درمانش چیه؟!

۲ پاسخ

نیستاتین ... خطرناک نیست ولی سخت خوب میشه ، حتما باید دارو رو سروقت بزنی و قشنگ با دستکش با سر انگشتت به همه حای دهن و زبونش بمالی ، اگه شیشه شیر و پستونک‌میخوره مرتب با مایع ظرفشویی بچه بشوری

قطره نیستاتین

سوال های مرتبط

مامان آریامهر مامان آریامهر ۱ سالگی
مامان آیهان‌وایرمان مامان آیهان‌وایرمان روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی
مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی