۳ پاسخ

بالا پایین نداشت

آره خوبه من رفتم ۱۷۵۰ بود

اره عزیزم تقریبا خوبه من ۳۳هفتع دو کیلو ۲۰۰ بود الان مال توام دوکیلوعه تا هفته دیگه ۲۰۰گرمو اضاف میکنع بعد این وزنا تقریبی هسش بهشون اصلا اعتمادی نیس

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان زندگی مامان مامان زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی