برای وزن گیری جنین چ چیزی خوبه ۳۲ هفته

تصویر
۵ پاسخ

بستنی و کباب خیلی خوبه

دکتر به من لیدی میل داده.در کنارش هم باید مواد غذایی پروتئینی مصرف کنم.بستنی،اجیل وغیره.خدا کنه نی نیم وزن بگیره

و ویتامین‌های خارجی

حلیم بستنی خامه مغزها حبوبات گوشت ها

حلیم .بستنی.تخم مرغ..کباب .حبوبات .آجیل ....

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی