دوستان سلام چ دلستری خوبه برا وزنگیری جنین

۷ پاسخ

اصلا تاثیر نداره من حتی یه لیوان هم نخوردم دخترمم ۳۸ هفته دنیا اومد ۳۹۰۰

دلستر مالت میگن خوبه

فقط بستنی

آخه چرا اصلا دلستر باید خوب باشه

بستنی و موز
خوبه
شیر کاکائو
حلیم
آبگوشت
کباب

بستنی بهتره واسه وزن گیری

من از ماما پرسیدم گفت الکیه

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۱ ماهگی