هرکدوم ک مالت بیشتری داشته باشع
کلاسیک
طعم دار نخور قند الکی
من دلستر هلو میخورم
فرق ندارع هرکدوم و خوشت میاد
من استوایی دوست دارم حتی میگنم بعداً برا شیر خیلی عالیع
من ساده میخوردم و لیمویی ولی سعی کن ساده بخوری چون من قندم یهو رفت بالا
والا من شنيدم كلاسيك نميدونم بازم
والا حتما بنظرم ساده بخور من لیمو خوردم قند گرفتم....
من شنیدم هلو خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.