خانمها چه دلستری برای وزن دهی جنین خوبه؟

۸ پاسخ

هرکدوم ک مالت بیشتری داشته باشع

کلاسیک
طعم دار نخور قند الکی

من دلستر هلو میخورم

فرق ندارع هرکدوم و خوشت میاد
من استوایی دوست دارم حتی میگنم بعداً برا شیر خیلی عالیع

من ساده میخوردم و لیمویی ولی سعی کن ساده بخوری چون من قندم یهو رفت بالا

والا من شنيدم كلاسيك نميدونم بازم

والا حتما بنظرم ساده بخور من لیمو خوردم قند گرفتم....

من شنیدم هلو خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین کوچولو🫀 مامان ماهلین کوچولو🫀 ۱ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی