۶ پاسخ

عاره دلستر گندم یا جو که به تلخی میزنه هم تو وزن دهی بارداری خوبه هم شیر دهی

دلستر برای شیردهی خوب نیست نفخ داره

دلستر گاز داره بنظرم خیلی نفاخه

دلستر ساده هوفمبرگ از همه مزه بهتری داره.طعم اصیل تری داره.من چند وقته همه ساده هارو تست کردم
اول هوفمبرگ بعد جوجو بعد بهنوش
کسایی که تحمل تلخی ندارن لایت بگیرید

خیلیی تلخه

ب نظرم فرقی نداره دلستر من ازبطری هامیخورم ک سبزهست

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی