عاره دلستر گندم یا جو که به تلخی میزنه هم تو وزن دهی بارداری خوبه هم شیر دهی
دلستر برای شیردهی خوب نیست نفخ داره
دلستر گاز داره بنظرم خیلی نفاخه
دلستر ساده هوفمبرگ از همه مزه بهتری داره.طعم اصیل تری داره.من چند وقته همه ساده هارو تست کردم
اول هوفمبرگ بعد جوجو بعد بهنوش
کسایی که تحمل تلخی ندارن لایت بگیرید
خیلیی تلخه
ب نظرم فرقی نداره دلستر من ازبطری هامیخورم ک سبزهست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.