۶ پاسخ

من از ۲۷‌هفته خوردم هیچ فایده ای نداره

بستنی و لیدی میل آجیل عدسی آش رشته آبگوشت خیلی خوبه
من سینه مرغ و گریل میکردم با کاهو و ماست یونانی میخوردم همش پروتیین

بنظرم از هفته های پایینتر شروع کنی نتیجه خوب میده وگرنه این هفته های اخر فایده نداره بیشتر خودت وزن میگیری

اگه گرفتید کجای ارومیه گرفتید ما اشنا داریم اونجا میگن اقساطی میدن اونجاا همچین جایی هست؟

میگن خوبه .ولی بستنی دلستر اجیل حلیم بخورو مرغ و گوشت

عزیزم شما سیسمونی گرفتید؟؟

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌ونهم بارداری
مامان خدا خواست مامان خدا خواست هفته سی‌وچهارم بارداری