پودر لیدی میل برام نوشته دکتر تاثیر داره برای وزن گیری بچه؟

۶ پاسخ

اره خوبه ، برا من که موثر بوده ، تو یک هفته ۲۵۰ گرم به وزن بچم اضافه شد، روزی یبار هم میخوردم.هنوزم دارم میخورم.طعم وانیل نگیر،خوشمزه نیست‌. توت فرنگیش خوشمزس

من دکترم گفت رو وزن خودت تاثیر میزاره و باد فقط به بچه میده هیچ تاثیری نداره رو وزن بچه
منم نخریدم

آره. اگه قند نداری روزی دو بار و هربار 2 اسکوپ بخور.

واسه منم نوشته نمیدونم فایده داره یا ن🥲
شما وزنش چند بود ؟کی رفتین سونو رشد؟

اره بگیر خوبه

واسه وزن گیری خودم که خیلی تاثیر داشته بچه رو نمیدونم🤦‍♀️😂

سوال های مرتبط