اره خوبه ، برا من که موثر بوده ، تو یک هفته ۲۵۰ گرم به وزن بچم اضافه شد، روزی یبار هم میخوردم.هنوزم دارم میخورم.طعم وانیل نگیر،خوشمزه نیست. توت فرنگیش خوشمزس
من دکترم گفت رو وزن خودت تاثیر میزاره و باد فقط به بچه میده هیچ تاثیری نداره رو وزن بچه
منم نخریدم
آره. اگه قند نداری روزی دو بار و هربار 2 اسکوپ بخور.
واسه منم نوشته نمیدونم فایده داره یا ن🥲
شما وزنش چند بود ؟کی رفتین سونو رشد؟
اره بگیر خوبه
واسه وزن گیری خودم که خیلی تاثیر داشته بچه رو نمیدونم🤦♀️😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.