برای من دکتر ۲۸ هفته نوشته
منم از دیروز دارم میخورم ولی برام مثل شکنجه میمونه رسما میخوام جون بدم موقع خوردنش
اره برامن خوب بود
من روزی دوبار میخورم ولی هنوز سونو وزن نرفتم
من ک خوردم. وزن خودم رفت بالا ن بچه
منم دوست داشتم بخورم ولی وزن خودم زیاد رفته بالا نخوردم چون وزن خودت هم میبره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.