خانما سنو انومالی ک بریم وزن بچه هم میگن یا نه

۵ پاسخ

آره میگن من برای امشب وقت گرفتم
وزن جنین رو هرهفته گهواره مینویسه باید چقدر باشه

اره میگن من 184گرم بود 17هفته و3روز بودم ولی نمی دونم وزنش خوب بود یا کم

اره میگن بهت

بله میگن

اره عزیزم میگن

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🥹👶🏻 مامان هدیه خدا🥹👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وچهارم بارداری