خانما کیا سونو واژینال انجام دادن؟؟

۴ پاسخ

منم انجام دادم خیلی هم بیمارستان عالی انجام دادم اصلا هم ربطی به مشکل نداره کلا سونو واژینال خیلی دقیق هست

منم انجام دادم

منم انجام دادم

من انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری