۲ پاسخ

تا یک هفته باید آنتی بیوتیک بخوری
و اینکه ترشح سفید بی بو طبیعیه
اما اگر بو دار باشه یا رنگش زرد باشه باید با دکتر مشورت کنی

اگه خارش و سوزش نداری و بو نمیده فک نکنم عفونت باشه..من از اوا بارداری ترشح سفید رنگ ابکی دارم دکتر گفت عادیه...

علائمی داشتی که فهمیدی سرویکست اومده پایین؟

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وهفتم بارداری