از کی میشه بالیوان نی دار اب به بچه داد

۵ پاسخ

البته اول با لیوان معمولی بهش اب میدادم بهش قمقه براش گرفتم

من یماهه میدم

پسر من از شش ماهگی یاد گرفت و استفاده می‌کرد

از هروقت که یاد بگیره

اول با لیوان معمولی باید یاد بگیره

سوال های مرتبط

مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان ماه لین و ماهان مامان ماه لین و ماهان ۱۶ ماهگی
مامان 🧸ARSAM🤎 مامان 🧸ARSAM🤎 ۱ سالگی
مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی
مامان 🌿تیانا و آرتین مامان 🌿تیانا و آرتین ۱۷ ماهگی