۳ پاسخ

بستگی داره کی دندون در اورده باشه و از کی‌بهش کمکی داده باشی من از ۶ ماهگی ۶۰ درصد پوره ۴۰ درصد بافت دار دادم چون دندون داشت و از ۴ ماهگی هم کمکی رو شروع کرده بودم

توضیحات توی عکسه و ربطی به دندون داشتن یا نداشتن نداره چون جوییدن با دندونهای سمت شقیقه هاست که بچه ها با لثه ها این کار میکنن

تصویر

والا من از وقتی شروع کردم هم بافت دار میدمش هم میکس شده اوایل بیشتر میکس دادمش

سوال های مرتبط

مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی
مامان ماه لین و ماهان مامان ماه لین و ماهان ۱۶ ماهگی