۱۰ پاسخ

محمد ن تکراری میش ن قدیمی خیلی هم زیباست بامعراج اسامی زیبا زیادهست گوگل سرچ کنید

من میزارم فرهان💙

من میخوام بزارم اسم پسرمو تیام چون یکم به اسم دخترم که ترنم هست میاد

من دوست دارم بذارم میعاد که هم بچگیش بهش بیاد هم وقتی بزرگ شد بچگونه نباشه

اسم پسر ما رو مَهیار انتخاب کردیم😍
البته اسم بیشتر سلیقه ای هست عزیزم

اسم سنگین میکایئل شاهوین

خب هرکسی یه سلیقه ای داره ، بزن گوگل پر از اسم پسرونس شاید خوشت بیاد
مثلا اسم ایرانی ،عربی ،کردی
قرانی میخوای

ما میخوایم بزاریم آراد عزیزم
ولی خوب اسم کاملا سلیقه ایه

عزیزم اسم کاملا سلیقه ای هستش
مثلا دوس داری به اسم خودت بیاد،به اسم همسرت یا به فامیلی اش بیاد
خیلی فرق داره😊

منم هنوز پیدا نکردم همه اسما تکراری شده چ میدونم ارسامو شاهانو ویهانو ایهانو ..

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ✨🐣💕 مامان ✨🐣💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیراد و مهراد مامان هیراد و مهراد ۲ ماهگی