سلام خوبین برای اسهال بچه چی خوبه

۵ پاسخ

پودر بایو مکتا عالی

دکتر به من نئوزینک گفت بدم یک و نیم سی سی هر 12 ساعت

پدی لاکت

دکتر بمن گف پدی لاکت روزی ده قطره

پدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان ❤️.....❤️ مامان ❤️.....❤️ ۱ سالگی
مامان جوجم☺️ مامان جوجم☺️ ۹ ماهگی
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی