بانوزاداتون چجوری بازی میکنین؟

۴ پاسخ

راهش میبرم لوازم نشون میدم
امشب کیک درست کردیم😅 توبغلم بود،
کارت سیاه ک سفید نشونش میدم حرف میزنم.
اوا ها رو در میارم ک یاد بگیره

باهاش صحبت میکنم شعر میخونم
پاهاشو دستاشو ورزش میدم
با جغجغه و یا تشک بازی

تامی تایم
باهاش حرف میزنم میخنده
براش شعر میخونم

هیچ جوره را نمیاد همش گریه داره
فقط یکم حرف بزنم یکم با پاهاش ورزش کنم جغجغه اینام اصلا
قه قه هم نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان حسام وحنا🩷🩷 مامان حسام وحنا🩷🩷 ۱۵ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۵ ماهگی
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی