کسی بیمارستان قائم زایمان کرده؟

۵ پاسخ

افتضاحه
بچه ی من رو دکتر حمیده عباسی با قصور کشت تو ۳۹ هفته بودم
همش بوی گند سیگار
خدا ازش‌ن نگذره

منم سوالم هست دکترم اونجا هم عمل میکنه میخام بدون هزینشم چه قد

من ی شب اونجا بستری بودم واقعا خوب بود
زایمانمم اونجا میخوام برم

اگه کسی تجربه ای داره لطفا بگه سوال منم هست

و اینکه هزینه هاشم اطلاع دارین؟

زایمانو نمی‌دونم چجوریه ولی واقعا بیمارستان فوق العاده ایه اصلا یه لول دیگس خیلی خفنه

سوال های مرتبط